Тема: Числівник як
частина мови.
Діти, відкриваємо
зошити та записуємо:
Тридцять перше березня
Класна робота
Прописуємо зразки
буквосполучень :
1 рядок – Два на дцять ; 2
рядок – слово дванадцять
- Запишіть речення
з цим словом, знайдіть в реченні відомі частини мови.
На спортивний
майданчик прийшло дванадцять дітей.
- З
яким словом у вас виникли труднощі? (дванадцять)
- Що
таке дванадцять? (число)
Сьогодні на уроці ми
познайомимось з новою частиною мови. А як ця частина мови називається, ми
дізнаємось переглянувши і прослухавши розмову між Мовкою та
Суржиком.
Відкрийте підручник на
с.53 та випишіть виділені слова з впр.290. Усно доберіть до них запитання.
Вивчіть правило про
частину мови числівник на с.53.
Виконайте творче
завдання (диференційовано).
- Виконайте якесь
одне завдання.
Завдання для учнів з
високим рівнем засвоєння знань
(оцінка 5)
|
Завдання для учнів з
достатнім рівнем засвоєння знань
(оцінка 4)
|
Завдання для учнів з
середнім і початковим рівнем засвоєння знань
(оцінка 3)
|
Зі слів склади
речення. Підкресли числівники.
О, розпочався,
дев'ятій, урок, годині.
Перерва, десять,
тривала, хвилин.
Оленка, художню,
тридцять, читала, хвилин, книжку.
|
Випиши
словосполучення з числівниками.
Третій місяць, літній
місяць, восьма парта, дерев'яна парта, цікава книжка, перша книжка, вказівний
палець, другий палець.
|
Спиши, підкресли
числівники.
Один скаже, другий
прикаже.
П’ять разів подумай,
а один раз говори.
На других гомонять, а
самі все лихо творять.
|
Дайте відповідь на
питання усно:
- З якою частиною мови
ми познайомилися?
- Що означає числівник?
- Які числівники
відповідають на питання «скільки?»
- Які числівники
відповідають на питання «який? котрий?»?
Домашнє завдання
Відступіть дві лінії та
запишіть:
Тридцять перше березня
Домашня робота
Виконайте впр.287, с.52
Комментариев нет:
Отправить комментарий